مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:572022-01-20بين الملل

بلینکن: روسیه در صورت حمله به اوکراین، منتظر پاسخ شدید ما باشد


وزیر خارجه آمریکا در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که آمریکا و متحدانش در مورد روسیه هم صدا هستند و در صورت تجاوز مسکو به کی یف، واکنشی سریع و شدید نشان خواهند داد.

- به نقل از آسوشیتدپرس، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا امروز پنجشنبه هشدار داد در صورتی که روسیه اقدام به اعزام نظامیان خود به اوکراین نماید، پاسخی سریع و شدید از آمریکا و متحدانش دریافت خواهد کرد.

بلینکن در کنفرانسی خبری با همتای آلمانی خود در این باره به خبرنگاران گفت: اگر نیروهای نظامی روسیه در سراسر مرز اوکراین حرکت کنند و اقدامات تجاوزکارانه جدیدی برضد اوکراین انجام دهند، با واکنش سریع، متحد و شدید آمریکا و متحدان و شرکای ما مواجه خواهند شد.

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که ایالات متحده و شرکای آن در مواجهه با اقدامات مسکو متحد هستند و تاکید کرد که دیپلمات های آمریکایی در هفته های اخیر بیش از 100 جلسه با متحدان واشنگتن برگزار کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که وقتی صحبت از روسیه می شود ما با یکدیگر هم صدا هستیم و یک صدا عمل می کنیم .

وی ادامه داد: این اتحاد به ما قدرت می دهد، قدرتی که می توانم بگویم که روسیه با آن برابری نمی کند و نمی تواند که برابری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: روسیه در صورت حمله به اوکراین، منتظر پاسخ شدید ما باشد

بلینکن: روسیه در صورت حمله به اوکراین، منتظر پاسخ شدید ما باشد