مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:322022-01-20اجتماعي

تاکید فرماندار لاهیجان بر انجام روند قانونی احداث گرمخانه


سرپرست فرمانداری لاهیجان بر انجام روند قانونی احداث گرمخانه در این شهر تأکید کرد و گفت: دستگاه های متولی با مشارکت سازمان های مردم نهاد پیگیر راه اندازی آن باشند.

- ، فرهاد براتی عصر پنج شنبه در جلسه هماهنگی راه اندازی گرمخانه لاهیجان با تاکید بر انجام روند قانونی احداث گرمخانه لاهیجان، گفت: دستگاه متولی ایجاد گرمخانه بهزیستی است که با کمک سازمان های مردم نهاد پیگیر راه اندازی آن بشود.

وی همچنین به موضوع آسیب های اجتماعی حاص از نبود گرمخانه در شهرستان اشاره و عنوان کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه آموزش اشتغال و کمیته امداد در خصوص تحت پوشش قرار گرفتن افراد بی خانه مانی که مهمان گرمخانه می شوند، برنامه ریزی کنند.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با تاکید بر اینکه این گرمخانه با حمایت همه مسئولان شهرستان ایجاد می شود از شهرداری، شورای شهر، سازمان های مردم نهاد خواست در ایجاد آن به سازمان بهزیستی کمک کنند.

ضرورت مدیریت درست گرمخانه امام جمعه لاهیجان نیز در این جلسه ضمن تشکر از همه افرادی که پا به پای دغدغه وی، پیگیر راه اندازی گرمخانه ای برای افراد بی سرپناه بودند، گفت: راه اندازی گرمخانه اگر با مدیریت درست انجام نشود می تواند به پاتوقی برای افراد دیگر تبدیل شود که خود به ایجاد معضلات اجتماعی کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار لاهیجان بر انجام روند قانونی احداث گرمخانه

تاکید فرماندار لاهیجان بر انجام روند قانونی احداث گرمخانه