مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:222022-01-20سياسي

لزوم تدوین دانشنامه قوی و علمی در حوزه عفاف و حجاب


عضو هییت علمی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه حجاب و عفاف همواره مرز اصلی جنگ نرم بوده است، گفت: همیشه مسئله و خط اول ما عفاف و حجاب بوده است اما هنوز یک دایره المعارف و دانشنامه قوی در این زمینه نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه الزهرا(س)، جمیله علم الهدی امروز 5 شنبه 30 دی ماه در چهارمین نشست از سلسله نشست های تخصصی فصل تحول که با موضوع گفتمان دولت سیزدهم: عدالت و معنویت که در جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزار شد، عنوان کرد: برخی معتقدند که این دولت گفتمان ندارد، گویا دولت های دیگر گفتمان دولت داشتند! برخی فکر می کنند گفتمان مبانی نظری و یا شعار است، حال آنکه گفتمان همه اینها هست، گفتمان مبتنی بر شعارهایی است که مردم بر اساس آن، رییس این دولت را انتخاب کردند و این شعارها مبانی نظری دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، تصریح کرد: اساتید حوزه و دانشگاه به کمک آمدند تا گفتمان دولت سیزدهم را تبیین کنند، گفتمان دارای عمل و فعل مشخص از دولتمردان است و رییس جمهوری به آن اعتقاد دارند و سعی می کنند آنچه در شعار گفتند، نشان دهند.

*بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی شهادت طلبی و آرزوی شهادت است علم الهدی با اشاره به برگزاری چهارمین نشست تخصصی فصل تحول در جامعه الزهرا سلام الله علیها، یادآور شد: به زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین دانشنامه قوی و علمی در حوزه عفاف و حجاب

لزوم تدوین دانشنامه قوی و علمی در حوزه عفاف و حجاب