مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:572022-01-20اجتماعي

وجود طرح های ضد طبیعت در شاهرود/ پول و سرمایه ها هدر می رود


دبیر تشکل جمعیت دیده بان طبیعت شاهرود بابیان اینکه زیبایی جاده سلامتی شاهرود تحت تاثیر احداث دو پل قرارگرفته است، گفت: با این طرح ها پول و سرمایه های مردم هدر می رود.

- خبرنگار مهر ، امیرحسین ولیان غروب پنج شنبه در همایش پیاده روی به مناسبت هوای پاک در محل جاده سلامتی شاهرود ضمن بیان اینکه شاهرود بهترین آسمان را در کل کشور دارد اما به این معنی نیست که عملکرد ما نسبت به دیگر شهرهای آلوده تفاوتی کند، ابراز داشت: خوشبختانه شاهرود در مسیر معبر هوای جنگل ابر و دامنه شاهوار قرارگرفته است و باید روز هوای پاک به رفتارهای شخصی خودمان تلنگری بزنیم که آیا به خاطر هوای پاک حاضریم قدمی برداریم؟ وی بابیان اینکه از خرید کمتر پوشاک و عایق شدن پنجره ها تا استفاده از خودروهای عمومی و غیره به داشتن پاک مربوط می شود، افزود: باید با عمل گرایی از همین اقدامات کوچک، اما مؤثر برداشت کار مهم فعالان محیط زیست گوشزد کردن و یادآوری همین نکات ضروری به دیگران است.

این فعال محیط زیست با تاکید بر اینکه باید خویشاوند، همکار، دوستان، خانواده و غیره را با دلایل علمی و عقلانی برای تغییر استایل زندگی دعوت کرد تا این گونه به طبیعت بتوان کمک کرد، ابراز داشت: کاهش مصرف سوخت برای داشتن هوای پاک همان چیزی است که ما را به کنترل گرمایش زمین و زیست بهتر و سلامت تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود طرح های ضد طبیعت در شاهرود/ پول و سرمایه ها هدر می رود

وجود طرح های ضد طبیعت در شاهرود/ پول و سرمایه ها هدر می رود