مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:522022-01-20سياسي

افتتاح بخش های جدید بیمارستان شهیدمحمدی های ندسا در بندر لنگه


بخش های ICU ، زایشگاه ، نوزادان و سایت اداری بیمارستان شهید محمدی ها در  بندر لنگه با حضور سردار تنگسیری به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه بخش های جدید بیمارستان شهید محمدی های این نیرو در بندر لنگه با هشت تخت در بخش آی سی یو، دوازده تخت در بخش زنان و زایشگاه ،  چهار تخت در بخش نوزادان و ساختمان اداری امروز(پنجشنبه) به بهره برداری رسید.

سردار تنگسیری در مراسم افتتاح بخش های جدید این بیمارستان با اشاره به فعالیت بیمارستان ها و مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه در سراسر کشور اظهار کرد: این نیرو مفتخر است با توجه به اصل مردمیاری و همراهی با مردم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خود را موظف به خدمت رسانی به مردم می داند و افتتاح بخش های جدید  بیمارستانی که مزین به نام شهید جاویدالأثر محمدیها است از موارد خدمات بی منت است که برخود وظیفه دانستیم برای مردم نجیب و ولایتمدار این منطقه انجام دهیم .

    فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: این بیمارستان و برپایی دو مرحله بیمارستان صحرایی در این شهرستان بر حسب نیاز مردم و برای درمان بیماران کرونایی ، در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا که همه بیمارستان ها و مراکز درمانی این نیرو در اختیار بیماران کرونایی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخش های جدید بیمارستان شهیدمحمدی های ندسا در بندر لنگه

افتتاح بخش های جدید بیمارستان شهیدمحمدی های ندسا در بندر لنگه