مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:272022-01-20اجتماعي

راه ارتباطی 150 روستا در سنقر و کلیایی بسته است


فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به باز بودن همه راه های اصلی در شهرستان سنقر و کلیایی، گفت: 150 راه روستایی در شهرستان سنقر و کلیایی به دلیل بارش سنگین برف مسدود است.

- اظهار کرد: از صبح امروز نزولات آسمانی همراه با کولاک شدید در شهرستان سنقر و کلیایی شروع به باریدن کرد.

وی با اشاره به سنگینی بارش برف در شهرستان سنقر و کلیایی، افزود: راه های اصلی در شهرستان باز است، اما حدود 150 راه روستایی در شهرستان سنقر و کلیایی مسدود است و پرسنل راهداری در تلاش هستند که این راه ها را باز کنند.

فرماندار سنقر و کلیایی تصریح کرد: به علت برودت بالای هوا آب 6 روستا قطع و آب شهر سطر مشکلاتی داشته که همکاران اداره آب و فاضلاب برای رفع مشکلات این روستاها در تلاش هستند.

وی گفت: برودت هوا باعث کندی خدمت رسانی و قطعی برق هفت روستا شده و همکاران اداره برق برای حل قطعی برق در تلاش بوده، گاز هیچکدام از روستاها با قطعی روبه رو نیست.

مرتضوی بیان کرد: از همشهریان تقاضا دارم که در خانه مانده و در صورت ضرورت با استفاده از زنجیر چرخ و امکانات مناسب تردد داشته باشند.

وی در ادامه گفت: تردد در محورهای اصلی و فرعی با مشکل مواجه بوده و شهرستان اطراف قروه محور اصلی همدان به سمت سنقر از دوراهی مشکل داشته و حرکت بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی 150 روستا در سنقر و کلیایی بسته است

راه ارتباطی 150 روستا در سنقر و کلیایی بسته است