مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:222022-01-20سياسي

نشست های شورای آموزش و پرورش باید راهکار محور باشد


امام جمعه مهریز  با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه آموزش و پرورش در جامعه و تربیت نسل آینده ساز کشور، اظهار کرد: نشست های شورای آموزش و پرورش شهرستان باید راهکار محور باشد.

- حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در این باره افزود: همه به مشکلات و دردهای آموزش و پرورش واقف هستیم و در جلسات مختلف مطرح می شود، آنچه مهم هست این که در کنار مطرح کردن مشکلات باید راهکارها و پیشنهادات برای رفع مشکلات مطرح و در جلسات شورای آموزش و پرورش، بررسی و روی آن کار کارشناسی صورت گیرد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در جذب خیرین جهت امر مقدس مدرسه سازی، گفت: اولویت آموزش و پرورش اتمام طرح های آموزشی نیمه تمام باشد.

امام جمعه مهریز هدایت و سوق دادن فرهنگ خیری به انجام امور فرهنگی و اجتماعی در آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و خواستار فعالیت با برنامه در این خصوص شد.

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز نیز در این نشست با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و جایگاه شوراها، گفت: فلسفه وجودی شوراها تحقق نظارت و مشارکت مردم و استفاده از امکانات ادارات و نهادها است.

وی با تجلیل از اهتمام خیرین نیک اندیش در امر مدرسه سازی نیازسنجی پیش از آغاز طرح های عمرانی را ضروری دانست و گفت: اگر طرحی واقعا نیاز شهرستان است، امور ساخت آن انجام شود و در غیر این صورت شایسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های شورای آموزش و پرورش باید راهکار محور باشد

نشست های شورای آموزش و پرورش باید راهکار محور باشد