مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:172022-01-20سياسي

فرمانداران با سفارش افراد انتصاب نشدند


دهاقان معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه فرمانداران با توصیه و سفارش هیچ شخصی انتصاب نکرده ایم گفت: فرمانداران عدالت محور باشند تا حق شهرستان ها ضایع نشود.

- ، محمدرضاجان نثاری بعد از ظهر امروز با حضور در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دهاقان اظهار داشت: عدالت کلمه ایست که هیچ کس در دنیا منکر آن نیست حتی افراد شرور، البته ممکن است افراد شرور تعبیر متفاوت و غلطی از آن داشته باشند.

وی افزود: ما هم دارای یک نظام ارزشی هستیم که عدالت، محور و رکن آن تلقی می شود، ما عدالت را از منظر قرآن تفسیر می کنیم و از نظر علمای بزرگ، اسلام، آیات قرآن و فقه جواهری قبول داریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تصریح کرد: در ایران بعد از دوران جنگ و دفاع مقدس در طی دو دوره، دولتی روی کار آمد که تفکر توسعه لیبرالیستی داشتند و اذعان کردندکه ما توسعه ایجاد می کنیم حتی اگر ضعفا زیر چرخ دنده های آن له شوند، اما این طرز تفکر اسلامی نبود.

وی اولویت دولت سیزدهم را عدالت دانست و اعلام کرد: دولت سیزدهم یکی از اصلی ترین شعارهایش عدالت است و عدالت محوری را در رأس امور قرار داده است و این خواسته همه مردم است زیرا با وجود همه مشکلات هنوز هم مردم از تبعیض ناراحت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران با سفارش افراد انتصاب نشدند

فرمانداران با سفارش افراد انتصاب نشدند