مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:072022-01-20سياسي

جوانان بیشتر با مهدویت و انقلاب آشنا شوند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به برگزاری همایش ملی تعلیم تربیت مهدوی به میزبانی یزد، تاکید کرد: با برگزاری همایش های مهدوی سعی شود جوانان بیشتر با مهدویت و انقلاب آشنا شوند.

- آیت الله محمدرضا ناصری در سومین جلسه شورای سیاستگذاری پشتیبانی فعالیت های مهدوی استان یزد که جهت هم اندیشی هرچه بهتر برگزار شدن همایش ملی تعلیم تربیت مهدوی و برنامه های دهه فجر از جمله طرح از فجر تا فرج برگزار شد، مطرح کرد: باید به این مسئله توجه کنیم که مهدویت را در چه قالبی بیان کنیم، من معتقدم همه چیز با انقلاب ما و مهدویت عجین شده است.

وی با نقل سخنی از امام(ره) مبنی بر این که نهضت ما زمینه ساز شروع انقلاب حضرت مهدی(عج) است ، تأکید کرد: اگر در جهت تقویت نظام حرکت کنیم، یعنی در جهت ظهور حضرت مهدی(عج) قدم برداشته ایم لذا ما قدم به قدم پیش می رویم تا به انقلاب حضرت مهدی(عج) برسیم.

امام جمعه یزد با بیان این که دشمن 100 سال پیش تدین، تفکر و تعقل را از ما گرفته است، گفت: مشکل ما چگونگی رساندن پیام هایمان به جوانان است که برگزاری این نوع همایش ها می تواند جوانان را بیشتر با مهدویت و انقلاب آشنا کند.

رییس شورای سیاست گذاری و پشتیبانی فعالیت های مهدوی استان، تصریح کرد: غیرت دینی یکی از نکات مهم مورد اشاره مقام معظم رهبری است که باید در همایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان بیشتر با مهدویت و انقلاب آشنا شوند

جوانان بیشتر با مهدویت و انقلاب آشنا شوند