مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:022022-01-20سياسي

اساس فرقه بهاییت مقابله با حقوق بشر است


دبیر بخش محتوایی جشنواره بهاییت محفل خیانت گفت: بهاییت برای مقابله با حقوق بشر به وجود آمده و آسیب های زیادی به انسانیت زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرجح، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا روزبهانی، رییس میز فرقه بهاییت دفتر تبلیغات اسلامی، ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی مقدس نما با عنوان بهاییت محفل خیانت که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: بهاییت فرقه ای ضاله با تاریخی در حدود دو قرن است، به عبارتی یکصد و 78 سال است این فرقه با ادعای دروغین فردی به نام علی محمد آغاز شد.

وی بیان کرد: براین اساس چون مرکز ثقلی که در ادعای علی محمد شیرازی وجود داشت، عالی ترین نقطه شیعی را مورد هدف خود قرار داده بود از همان روزهای نخستین مورد توجه جریانات استعماری قرار گرفت.

دبیر بخش محتوایی جشنواره بهاییت محفل خیانت تصریح کرد: در همان سال های اولیه ادعای علی محمد شیرازی منوچهر خان معتمد الدوله گرجی حاکم اصفهان ربط بسیار مستقیمی با دولت استعمارگر روسیه دارد به حمایت علی محمد شیرازی بر می خیزد و با تمام وجود برای به ثمر رساندن این جوانک جویای نام نادان ماجراجو قدم بر می دارد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز این روند و پیگیری فرقه ضاله بهاییت ادامه داشته است، خاطرنشان کرد: اخیراً سنای آمریکا قطع نامه ای را علیه کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس فرقه بهاییت مقابله با حقوق بشر است

اساس فرقه بهاییت مقابله با حقوق بشر است