مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:022022-01-20سياسي

اولین دوره کلاس های آموزش بازرسان افتخاری سازمان ثبت برگزار شد


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اولین دوره برگزاری کلاس های آموزش بازرسان افتخاری، بر شناسایی عوامل جرم زا و مولد تخلف زا در بازرسی ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن بابایی در اولین نشست آموزش بازرسان ثبت اسناد و املاک استان تهران بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره ها برای بازرسان افتخاری، شناسایی عوامل جرم زا و مولد تخلف زا است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان تقویت نیروی انسانی در بازرسی از دفاتر اسناد رسمی استان تهران گفت: در شعبات بازرسی باید توان انسانی را با بهره گیری از کارکنان علاقمند در این امر افزایش داد.

وی ادامه داد: در بازدید های استانی همواره با کارکنان جوان و نخبه دیدار داشتیم و بر این باوریم که سازمان ثبت اسناد و املاک را به یک سازمان پیشرو با اهداف معین تبدیل کنیم.

بابایی  بر برگزاری این کلاس ها تاکید و تصریح کرد: بازرسان باید در این حوزه کاملا قانونمند عمل کرده و در بازرسی دفاتر اسناد رسمی نهایت دقت را داشته باشند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان این نکته که موضوع معیشت و رفاه کارکنان همواره در اولویت این سازمان است، گفت: مبلغ فوق العاده ویژه قوه قضاییه شامل کارکنان سازمان ثبت نیز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره کلاس های آموزش بازرسان افتخاری سازمان ثبت برگزار شد

اولین دوره کلاس های آموزش بازرسان افتخاری سازمان ثبت برگزار شد