مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 17:572022-01-20اقتصادي

سرعت سیر کالا در کشور ما، رقم وحشتناک 5 کیلومتر در ساعت است


به من گفته شده است که سرعت سیر کالا در کشور 5 کیلومتر در ساعت است که عدد بسیار وحشتناکی است.

- به نقل از شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، سعید محمد روز پنجشنبه در همایش لجستیک چابهار اظهار داشت: اصل این است که در چنین همایش هایی بخش های مختلف مربوط با این موضوع لجستیک بتوانند همدیگر را پیدا کنند و باهم تبادل نظر کنند.

باید سعی شود از کارهای جزیره ای پرهیز کنیم، کارایی این همایش ها این است که بتوانیم تا انتهای کار به اهداف مورد نظر دسترسی پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان تجارت جهانی حجم تجارت را در دنیا سالانه 42 هزار میلیارد دلار اعلام کرده است گفت: ایران در یک موقعیت استراتژیک قرار گرفته است و مبادلات تجاری زیادی را در منطقه خودمان شاهد هستیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکید کرد: 22 کشور مورد تأثیر در تجارت و در اطراف ایران وجود دارد که شامل 15 کشور همسایه و هفت کشور غیر همسایه مبادلات تجاری زیادی با ما دارند که جمعاً 22 کشور هفت هزار و 500 میلیارد دلار در سال مبادلات تجاری دارند و سهم ایران از این میزان، هشت دهم درصد است.

سعید محمد با طرح این سوال که چرا ما نتوانستیم به جایگاه واقعی تجاری ایران در منطقه دسترسی پیدا کنیم اظهار داشت: آماده نبودن کشورمان در بحث لجستیک و ترانزیت مهمترین مشکل است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت سیر کالا در کشور ما، رقم وحشتناک 5 کیلومتر در ساعت است

سرعت سیر کالا در کشور ما، رقم وحشتناک 5 کیلومتر در ساعت است