مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 17:522022-01-20اجتماعي

ممنوعیت تردد درمحور اسلام آباد غرب- سرپل ذهاب اعمال می شود


بر اساس تصمیم ستاد بحران مشترک اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و دالاهو ممنوعیت تردد درمحور اسلام آباد غرب- سرپل ذهاب تا اطلاع ثانوی اعمال می شود.

- ، در پی بارش سنگین برف ستاد مشترک مدیریت بحران سه شهرستان اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و دالاهو برای آماده باش بیشتر جلسه ای به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در محل سالن جلسات فرمانداری دالاهو در حال برگزار شد.

بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این جلسه بر اهمیت بازگشایی راه های مواصلاتی اصلی و همچنین راه های روستایی تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به بارش برف و احتمال کولاک در مسیر اسلام آباد غرب به سمت سرپل ذهاب سطح جاده ها و گردنه ها به دلیل یخبندان، پدیده لغزندگی به همراه کاهش دید افقی و مه گرفتگی و احتمال اختلال در تردد وجود دارد با استقرار پلیس راهور در خروجی شهرها از ورود ماشین های سنگین و سبک از ساعت 16:30 امروز تا اطلاع ثانوی خودداری و ورود به این مسیر جلوگیری شود.

در این جلسه اقدامات دستگاه های مختلف و اعضای کارگروه های مدیریت بحران اخذ شده و جمع بندی های لازم در این زمینه انجام شد تا گزارش نهایی به اطلاع استاندار کرمانشاه برسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد درمحور اسلام آباد غرب- سرپل ذهاب اعمال می شود

ممنوعیت تردد درمحور اسلام آباد غرب- سرپل ذهاب اعمال می شود