مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 17:372022-01-20بين الملل

وزیر جنگ پیشین اسراییل: ترامپ با خروج از برجام، ائتلاف جهانی را از دست داد


وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای گفت که خروج یکجانبه واشنگتن از برجام یک اشتباه بود و دولت پیشین آمریکا با انجام این کار ائتلاف بین المللی را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، موشه یعلون وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه آلمانی دویچه وله تأکید کرد که دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده با خروج یکجانبه از برجام، ائتلاف جهانی را از دست داد.

یعلون با یادآوری اینکه در زمان حصول توافق برجام از جمله مخالفان آن توافق هسته ای بوده تصریح کرد که کنار گذاشتن این توافق در حال حاضر دردساز خواهد کرد.

یعلون در این خصوص گفت: من فکر می کنم که برجام سال 2015 یک اشتباه تاریخی بود اما در عین حال یک به واسطه فشارهایی که به رژیم ایران وارد می کرد یک فرصت محسوب می شد .

این مقام سابق رژیم صهیونیستی سپس با انتقاد از خروج یکجانبه دولت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق ایالات متحده از آن توافق حاصل شده در سال 2015 ادامه داد: ایده رییس جمهور (دونالد) ترامپ برای خروج از این توافق (برجام) یک اشتباه دیگر بود زیرا وقتی رییس جمهور ترامپ تصمیم به خروج از برجام گرفت، هیچ طرح جایگزین (طرح ب) وجود نداشت و در حقیقت او (با خروج از برجام) این توافق را نقض کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ پیشین اسراییل: ترامپ با خروج از برجام، ائتلاف جهانی را از دست داد

وزیر جنگ پیشین اسراییل: ترامپ با خروج از برجام، ائتلاف جهانی را از دست داد