مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 17:322022-01-20سياسي

ارائه تسهیلات برای خرید خدمت نظام وظیفه مشمولان مقیم خارج ازکشور


تسهیلاتی جهت خرید خدمت سربازی مشمولان خارج از کشور که 5 سال از فراخوان آن ها به خدمت زیر پرچم می گذرد، در نظر گرفته شده است.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: تسهیلاتی جهت خرید خدمت سربازی مشمولان خارج از کشور که 5 سال از فراخوان آن ها به خدمت زیر پرچم می گذرد، در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 در تشریح آخرین مصوبات این کمیسیون که شب گذشته صورت گرفت، گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، اخلالگران اقتصادی که از طریق قانون شکنی و تخلف از قانون، مالی کسب می کنند، علاوه بر رد مال به همان میزان جریمه مالی برای این دسته از اخلالگران در نظر گرفته شود.

وی افزود: همچنین کمیسیون تلفیق در قالب لایحه بودجه سال آینده کل کشور مصوب کرد، 10 هزار میلیارد تومان اوراق مالی از جمله اسناد خزانه جهت احداث و تکمیل طرح های نیمه تمام، مهار و تأمین آب کشور با اولویت طرح های شهری و نیز برق و آب در اختیار شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز موظف شد، از فروش اموال غیرمنقول مازاد خود جهت توسعه و تکمیل مدارس در مناطق محروم با اولویت مدارس خیرساز در استان ها و شهرستان ها یا منطقه خود اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات برای خرید خدمت نظام وظیفه مشمولان مقیم خارج ازکشور

ارائه تسهیلات برای خرید خدمت نظام وظیفه مشمولان مقیم خارج ازکشور