موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:522022-01-20سياسي

باید یک هویت فرهنگی مقاوم و مستحکم شکل دهیم


رییس حوزه هنری با اشاره به محورهای مختلف عملیاتی فرهنگی و هنری رسانه ای گفت: ما باید یک هویت فرهنگی مقاوم و مستحکم شکل دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی دادمان در همایش کوثر هدایت سلام الله علیها به تبیین محورهای مختلف عملیاتی فرهنگی و هنری رسانه ای پرداخت و اظهار داشت: عرضه کالای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی نخستین محور است؛ در این نبرد نامتقارن ما با دشمن، چاره ای نداریم که کوچه به کوچه و محله به محله برای این مأموریت فعالیت کنیم.

به عنوان نمونه می توان از اکران مردمی فیلم های سینمایی انقلابی یاد کرد؛ میزان فروش فیلم سینمایی منصور در اکران های مردمی بیش از دو برابر فروش آن در گیشه سینما بوده است.

دادمان افزود: معرفی کتاب از سوی ما اثر بسیار مهمی در اقبال مردمی به این سمت دارد؛ تجربه ما در این مدت این است که مردم از فیلم و کتاب خوب استقبال می کنند اما لازم است که ما این مهم را به عنوان یک مأموریت فراسازمانی دنبال کنیم و خودمان با مطالعه کتاب ها و تبلیغ آنان به صورت عملی اثر گذار باشیم.

رییس حوزه هنری محور دوم عملیات را توجه به مقوله هنر مردمی عنوان کرد و گفت: کنشگران مردمی که در گوشه و کنار کشور کار می کنند، دوست دارند در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری ورود کنند اما پشتیبانی نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید یک هویت فرهنگی مقاوم و مستحکم شکل دهیم

باید یک هویت فرهنگی مقاوم و مستحکم شکل دهیم