مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:372022-01-20سياسي

تلاش حامیان اسراییل در پارلمان انگلیس برای درج «سپاه» در لیست تروریسم


در حالیکه چندین بار تلاش هایی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی صورت گرفته، روز گذشته، تلاش جدیدی در مجلس اعیان انگلیس برای تروریستی خواندن سپاه کلید خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لرد استوارت پولاک از نمایندگان حزب محافظه کار در مجلس اعیان انگلیس و رییس افتخاری دوستان محافظه کار اسراییل در جلسه پارلمان انگلیس خواستار درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی شد.

وبگاه انگلیسی جوییش نیوز گزارش کرد، این نماینده حامی اسراییل در جلسه مجلس اعیان درخواست کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون حماس و حزب الله در فهرست سازمان های تروریستی انگلیس قرار گیرد.

وی روز گذشته با اتهام زنی به گروههای مقاومت در منطقه همچون حزب الله گفت: دولت اعلیحضرت به درستی حزب الله را در فهرست قرار داد.

حزب الله ساخته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و بنابراین [آیا] می توانم از دوست بزرگوارم آقای وزیر (امور خارجه) درخواست کنم تا به همکاران خود در وزارت خارجه فشار آورند تا به طور کامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست (سازمان های تروریستی) قرار دهد؟ .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش حامیان اسراییل در پارلمان انگلیس برای درج «سپاه» در لیست تروریسم

تلاش حامیان اسراییل در پارلمان انگلیس برای درج «سپاه» در لیست تروریسم