مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:322022-01-20سياسي

خلأ ارتباطی میان دانشجو و دانشگاه باید برطرف شود


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در جلسه معاونین فرهنگی دانشگاه های برتر سراسر کشور بر ضرورت رفع خلأ ارتباطی میان دانشجو و دانشگاه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در این جلسه اظهار کرد: تعطیلی دانشگاه ها به مدت دو سال، خلأ ارتباطی میان نهادهای رسمی کشور در بحث آموزش و دانشجویان ایجاد کرده است که باید با برنامه های موثر و مفید برطرف شود.

وی ادامه داد: فضای مجازی به عنوان یک فرصت و ظرفیت بزرگ در خدمت علم و آموزش است اما به دلیل محدودیت هایی که دارد، تعامل قابل فهم و رودررو با دانشجویان شکل نمی گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تصریح کرد: خلأ ارتباطی مسئله بزرگ تری را نیز ایجاد کرده است، به طوری که نهادهای رسمی آموزشی در تعاملات با دانشجویان متاسفانه در حاشیه قرار گرفتند و همچنین در فضای مجازی موضوعات و مسائل با اولویت آموزشی به دانشجو منتقل نمی شود.

دکتر بهرامی احسان با اشاره به اینکه بحث هویت نه تنها در کشور ما بلکه در سطح جهان دچار مشکل شده است، افزود: دنیای مدرن و جهان در حال توسعه نیز درگیر مسائل هویتی شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مهدی کرمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در این جلسه اظهار کرد: مخاطبان برنامه های نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلأ ارتباطی میان دانشجو و دانشگاه باید برطرف شود

خلأ ارتباطی میان دانشجو و دانشگاه باید برطرف شود