مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:272022-01-20سياسي

لزوم کاربردی کردن رشته های دانشگاهی با پیشنهاد ایجاد رشته های حقوق عامه


رییس کل دادگستری هرمزگان با تأکید بر لزوم کاربردی کردن رشته های دانشگاهی، پیشنهاد راه اندازی رشته های حقوق عامه و فناوری های قضایی در مراکز آموزش عالی را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و اعضای هیئت رییسه دانشگاه آزاد واحد بندرعباس با رییس کل دادگستری هرمزگان دیدار و گفت و گو کردند.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان در جریان این دیدار، با تجلیل از نقش دانشگاه ها در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: دانشگاه ها همواره منشأ تحولات بزرگ اجتماعی، فرهنگی، علمی و پژوهشی در کشور بوده اند و بر همین اساس، قوه قضاییه سعی دارد با ایجاد تعامل مؤثر با فرهیختگان، نخبگان و دانشگاهیان، ضمن ارتقاء و توسعه شاخص های عدالت، آسیب های اجتماعی را در سطح جامعه به حداقل برساند و رشد و شکوفایی را در این مسیر رقم بزند.

وی در ادامه تأکید کرد: اساتید دانشگاه و دانشجویان به عنوان قشری فرهیخته و قانونمند می توانند با نیازسنجی و ایده پردازی در مسائل مختلف، فرهنگ مطالبه گری صحیح را در سطح جامعه بسط و گسترش دهند.

قهرمانی همچنین به اهمیت شکل گیری هیأت های اندیشه ورز در دستگاه قضایی هرمزگان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اعتقاد داریم استفاده از ظرفیت اندیشمندان و نخبگان حوزه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کاربردی کردن رشته های دانشگاهی با پیشنهاد ایجاد رشته های حقوق عامه

لزوم کاربردی کردن رشته های دانشگاهی با پیشنهاد ایجاد رشته های حقوق عامه