مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:222022-01-20سياسي

ایجاد فرصت های شغلی در شادگان ضروری است


نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شادگان یک شهرستان محروم است که قبلا جمعیت بسیاری داشته اما به دلیل مشکلات ناشی از عقب ماندگی، - جمعیت آن کاهش یافته است بنابراین ایجاد فرصت های شغلی در این شهرستان ضروری است.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد امروز، 30 دی ماه در نشست مدیران شرکت های فولاد خوزستان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت که در محل فولاد شادگان برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد نظام توجه به مناطق محروم است و سیاست رییس جمهور نیز این است که به مناطق کم برخوردار توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شادگان یک شهرستان محروم است که قبلا جمعیت بسیاری داشته اما به دلیل مشکلات ناشی از عقب ماندگی، جمعیت آن کاهش یافته است بنابراین ایجاد فرصت های شغلی در این شهرستان ضروری است.

ناصری نژاد تصریح کرد: جوانان شادگان برای اشتغال با مشکلات زیادی مواجه هستند و دشمن هم از این فرصت استفاده می کند تا از جوانان سوء استفاده کند.

در این راستا از وزیر صنعت، معدن و تجارت می خواهیم برای ایجاد فرصت های شغلی در این شهرستان طرح توسعه فولاد شادگان را به عنوان یک فرصت در منطقه پیگیری کند.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از جوانان شادگان به امید یافتن شغل از این شهرستان کوچ کرده اند و حاشیه شهرستان ها پر از جوانان بیکار شادگانی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت های شغلی در شادگان ضروری است

ایجاد فرصت های شغلی در شادگان ضروری است