مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:172022-01-20بين الملل

ژنرال معروف صهیونیستی: شرایط آشفته داخلی بزرگترین تهدید برای اسراییل است


رییس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای گفت که بزرگترین تهدید برای این رژیم نه ایران و حماس، بلکه وضعیت شکننده داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گادی آیزنکوت ژنرال عالی رتبه صهیونیستی و رییس اسبق ستاد مشترک ارتش این رژیم (از سال 2015 الی 2019) در مصاحبه ای گفت که شکاف در جامعه صهیونیستی از ایران و حماس برای رژیم تل آویو خطرناک تر است.

او در گفت و گو با روزنامه معاریو، با انتقاد شدید از سیاست های مقامات صهیونیست و اقداماتی که علیه فلسطینی ها صورت می گیرد، به ماجرای الور آزاریا در سال 2016 اشاره کرد و آن را نمونه ای از تصمیم گیری های ناامیدکننده دانست.

الور آزاریا نظامی صهیونیست در فروردین 1395 در حالی که عبدالفتاح شریف جوان 21 ساله فلسطینی، مجروح و بی حرکت روی زمین افتاده بود، بالای سر او رفت و مستقیم به جمجه اش شلیک کرد و او را به شهادت رساند.

این نظامی صرفا به 18 ماه زندان محکوم شد.

گادی آیزنکوت که برای اولین بار از زمان بازنشستگی اش مصاحبه می کرد، گفت آن چه او را بیش از همه چیز نگران می کند، اوضاع داخلی اسراییل و عدم همبستگی اجتماعی در سرزمین اشغالی است.

این ژنرال صهیونیستی افزود: به نظر من شکاف در جامعه اسراییل و آشفتگی حکمرانی و بی اعتمادی به نهادهای حاکمیتی و قضایی، بزرگترین تهدید برای آینده حکوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال معروف صهیونیستی: شرایط آشفته داخلی بزرگترین تهدید برای اسراییل است

ژنرال معروف صهیونیستی: شرایط آشفته داخلی بزرگترین تهدید برای اسراییل است