مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:172022-01-20سياسي

ادامه راه شهدا ما را به پیشتازی و پیشوایی در دنیا می رساند


در حرکت پرشتاب علمی بر این اصل باور دارم که امروز حوزه علم و فناوری به عنوان یک قطب تأثیرگذار برای توسعه و پیشرفت ملت ها مطرح است و اگر ادامه دهنده راه شهدای علمی باشیم و در علم و فنا - به نقل از اداره اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، به دیدار با خانواده شهید رضایی نژاد اشاره کرد و گفت: سیادت کشور در ادامه مسیر شهدا تحقق می یابد.

وی اظهار کرد: در این ایام که با خانواده های مکرم شهدا هسته ای دیدار کردم بر نقش مهم خون شهیدان در هدایت گری جامعه و به سعادت رسیدن شهدا ایمان آوردم.

اسلامی افزود: در دیدار با خانواده شهدا همواره برای بنده کلامی از پرچم دار عدالت و حقانیت، بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) که شهدا را شمع محفل بشریت خطاب کردند، تجلی می شد و این مهم بر ما تکلیف می نهد تا در وسیع ترین معنای جمله از روشنی این شمع که همچون مشعلی فروزان راه را برای جامعه روشن ساخته است، صیانت کنیم و با جهاد علمی به عزت، اقتدار ملی و آرمان های شهیدان جامه عمل بپوشانیم.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به دیدار با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد ادامه داد: در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، به دیدار خانواده شهید داریوش رضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه راه شهدا ما را به پیشتازی و پیشوایی در دنیا می رساند

ادامه راه شهدا ما را به پیشتازی و پیشوایی در دنیا می رساند