مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:122022-01-20سياسي

امکان خرید خدمت سربازی مشمولان خارج از کشور در سال آینده


آن دسته از مشمولان غایب خارج از کشور که پنج سال از زمان فراخوان آنان به خدمت زیر پرچم می گذرد، در سال آینده تسهیلاتی جهت خرید خدمت سربازی آنان در نظر گرفته شده است.

- آن دسته از مشمولان غایب خارج از کشور که پنج سال از زمان فراخوان آنان به خدمت زیر پرچم می گذرد، در سال آینده تسهیلاتی جهت خرید خدمت سربازی آنان در نظر گرفته شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 از مصوبات جدید کمیسیون متبوع خود برای خرید خدمت سربازی مشمولان خارج از کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ رحیم زارع گفت: آن دسته از مشمولان غایب خارج از کشور که پنج سال از زمان فراخوان آنان به خدمت زیر پرچم می گذرد، در سال آینده تسهیلاتی جهت خرید خدمت سربازی آنان در نظر گرفته شده است.

سید محمدرضا میرتاج الدینی عضو دیگر کمیسیون تلفیق در این باره گفته بر اساس این مصوبه کسانی که از پیش از زمان مشمولیت آن ها در خارج از کشور بوده و چند سال است که از زمان مشمول بودنشان برای خدمت سربازی می گذرد و در خارج به سر می برند به منظور اینکه برای تردد به کشور با مشکلی مواجه نشوند می توانند خدمت سربازی خود را با قیمت 15 هزار یورو بخرند.

زارع سایر مصوبات کمیسیون را به شرح زیر اعلام کرد: اخلالگران اقتصادی از طریق قانون شکنی و تخلف از قانون، مالی کسب می کنند، علاوه بر رد مال به همان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان خرید خدمت سربازی مشمولان خارج از کشور در سال آینده

امکان خرید خدمت سربازی مشمولان خارج از کشور در سال آینده