مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:422022-01-20سياسي

سرلشکر باقری: دفاع مقدس مهم ترین و پرمخاطب ترین جلوه گاه برای حوزه هنر در کشور است


با واکاوی حوادث هشت ساله دوران دفاع مقدس، می توان از یک سو تصویر روشن رسوا کننده نظام سلطه و از سوی دیگر عزت و صلابت ملت ایران در این نبرد بزرگ و سنگین را ترسیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به جشنواره فیلم کوتاه رسام نوشت: تاریخ و دوران دفاع مقدس، یک ذخیره است که از این ذخیره بایستی برای پیشرفت کشور، برای رشد ملی، برای آمادگی در میدان های فراوانی که هر ملتی در مقابل خود دارد، استفاده کرد.

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).

خدای بزرگ را شاکریم؛ دفاع مقدس فرصت اثبات حقانیت و مظلومیت ملت ایران برای ملل جهان قرار گرفت و با کنار زدن پرده از چهره تزویر جهان خواران، به الگوی مقاومت حق طلبان و آزادی خواهان عالم تبدیل شد و با جوهره جاودانه خود، برای همیشه تاریخ قادر خواهد بود که روشنی بخش مجاهدان فی سبیل الله در سنگرهای جنگ حق علیه باطل باشد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه پیام خود درباره دوران دفاع مقدس نوشت: این حادثه عظیم و تاریخ ساز، منظومه ای از خوبی ها، زیبایی ها و مزیت های ممتاز که با رنگ جهاد، معنویت و غیرت دینی، قداست و شرافت یافته است، از مهم ترین و پرمخاطب ترین جلوه گاه ها برای حوزه هنر در کشور است که با واکاوی حوادث هشت ساله آن دوران، می توان از یک سو تصویر روشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: دفاع مقدس مهم ترین و پرمخاطب ترین جلوه گاه برای حوزه هنر در کشور است

سرلشکر باقری: دفاع مقدس مهم ترین و پرمخاطب ترین جلوه گاه برای حوزه هنر در کشور است