مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:322022-01-20اجتماعي

سطح جاده های استان اردبیل پوشیده از برف است


به دنبال آغاز بارش برف از صبح امروز و تداوم آن تا این لحظه، در کلیه محورهای مواصلاتی استان سطح جاده ها پوشیده از برف است.

- سیدمحمد صفوی، رییس پلیس راه استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: از صبح امروز به دنبال آغاز بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان و تداوم آن تا این لحظه سطح کلیه جاده های اصلی، فرعی و روستایی استان پوشیده از برف است.

وی افزود: با تلاش راهداری و عوامل پلیس راه استان، در حال حاضر کلیه راه های اصلی به غیر از محور خلخال- اسالم باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد، همچنین راه های فرعی و روستایی نیز با اولویت بندی اداره راهداری در دست بازگشایی است.

رییس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: با وجود بارش برف، در حال حاضر جهت تردد در محورهای مواصلاتی اصلی استان روان بوده و نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست؛ اما با این حال به همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی برای هموطنانی که قصد تردد از جاده های استان را دارند ضروری است.

صفوی گفت: از هموطنان عزیز تقاضا می شود تا آرام شدن شرایط جوی از سفرهای غیرضروری خوداری کنند و در صورت داشتن الزام به سفر، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در شرایط زمستانی و برفی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی را فراموش نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح جاده های استان اردبیل پوشیده از برف است

سطح جاده های استان اردبیل پوشیده از برف است