مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:272022-01-20بين الملل

تصاویر تازه از افزایش نیرو در نزدیکی اوکراین و آمادگی برای یک جنگ 9 ماهه + تصاویر


چند ساعت پس از آن که جو بایدن گفت ولادیمیر پوتین باید کاری انجام دهد ، شواهد جدیدی از افزایش نیروهای نظامی در نزدیکی اوکراین برای یک جنگ 9 ماهه افشا شد.

- تصاویر تازه از افزایش نیرو در نزدیکی اوکراین و آمادگی برای یک جنگ 9 ماهه + تصاویر چند ساعت پس از آن که جو بایدن گفت ولادیمیر پوتین "باید کاری انجام دهد"، شواهد جدیدی از افزایش نیروهای نظامی در نزدیکی اوکراین برای یک "جنگ 9 ماهه" افشا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیلی میل، تصاویر ماهواره ای به تاریخ 19 ژانویه یک گروه جنگی را در پایگاه ورونژ در حدود 200 مایلی (330 کیلومتری) مرز اوکراین با ردیف هایی از تانک و تجهیزات پشتیبانی جمع آوری شده در یلنیا، 77 مایلی (125 کیلومتری) از مرز روسیه با بلاروس نشان می دهد.

تصاویر دیگر تجهیزات نظامی جمع آوری شده در دو پایگاه کلینتسکی و کلیموو را نشان می دهند که تنها در 18 مایلی (30 کیلومتری) از مرز بلاروس و بیش از 31 مایلی (50 کیلومتری) از مرز روسیه با اوکراین قرار دارند.

منطقه از اواخر سال گذشته که مسکو 100 هزار سرباز و همچنین تانک و موشک را به نزدیکی مرز منتقل کرد، پرتنش است.

به خانواده های نظامی هشدار شده که سربازان ممکن است تا 9 ماه پس از انتقال به هزاران مایل به غرب، از خانه دور باشند و وارد درگیری در اوکراین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر تازه از افزایش نیرو در نزدیکی اوکراین و آمادگی برای یک جنگ 9 ماهه + تصاویر

تصاویر تازه از افزایش نیرو در نزدیکی اوکراین و آمادگی برای یک جنگ 9 ماهه + تصاویر