مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:222022-01-20اقتصادي

نمایشگاه اسپانیا با امیکرون آغاز شد


چهل و دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور در مادرید اسپانیا، درحالی کارش را آغاز کرد که دیگر رویدادهای جهانی گردشگری تحت تاثیر امیکرون در تردیدِ برگزاری به سر می برند یا به طور کامل لغو شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنا بر اعلام روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در این نمایشگاه که از 19 ژانویه برابر با 29 دی ماه 1400 با حضور پادشاه و جمعی از مقامات گردشگری کشور اسپانیا، ریس سازمان جهانی گردشگری و دیگر مسؤولان و کنشگران صنعت گردشگری کشورهای شرکت کننده برگزار شد، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان نماینده رسمی ایران به همراه 14 شرکت کننده از بخش گردشگری و صنایع دستی نیز حضور دارند.

غرفه ایران به وسعت 120 متر مربع با الهام از معماری اصیل ایرانی طراحی شده است.

این غرفه در سالن کشورهای اروپایی برپا شده است که با برگزاری نشست های تخصصی و برنامه های متنوع تلاش می کند ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری کشورمان را معرفی و توراپراتورها و جهانگردان را برای سفر به ایران ترغیب کنند.

نمایشگاه امسال که تا 3 بهمن ماه 1400 ادامه دارد، در سایه شیوع پاندمی اُمیکرون قرار گرفته و به خاطر اجرای تدابیر شدید بهداشتی و دستورالعمل های جهانی، با صف طولانی در روز افتتاحیه مواجه شد و متعاقب آن، مراسم آغازین نمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه اسپانیا با امیکرون آغاز شد

نمایشگاه اسپانیا با امیکرون آغاز شد