مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:172022-01-20اجتماعي

خدمت به مردم بزرگترین افتخار است


بزرگترین افتخار، افتخار خدمت به همنوعان است که خداوند متعال آن را نصیب امدادگران هلال احمر کرده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندجط اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در بازدید از نحوه ی خدمات رسانی جمعیت هلال احمر به مردم اظهار کرد: خوشبختانه با زحمات امدادگرانِ عزیز هلال احمر و سایر دستگاه های امدادرسان، طی روزهای اخیر و علیرغم بارش شدید برف و کولاک، حوادث جاده ای استان به حداقل رسیده است.

وی تصریح کرد: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست که توفیق این خدمت ارزشمند نصیب عزیزان ما در جمعیت هلال احمر شده است.

زارعی کوشا خطاب به امدادگران و نجاتگران هلال احمر گفت: به عنوان یک خدمتگزارِ مردم به شما خداقوت می گویم و انصافا توفیقی که برای خدمت به مردم شامل حال شما شده غبطه انگیز است.

در ادامه پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان هم به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های جمعیت هلال احمر طی چند روز گذشته پرداخت و گفت: همه افتخار ما در جمعیت هلال احمر خدمت رسانی به همنوعان عزیزمان است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته 55 تیم عملیاتی شامل بیش از 250 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر بصورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم عزیزمان بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم بزرگترین افتخار است

خدمت به مردم بزرگترین افتخار است