مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:172022-01-20اقتصادي

ماموریت های جدید در انتظار دفاتر خدمات سلامت


معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت با بیان اینکه انجام امور توسط دفاتر خدمات سلامت کاهش بار دولت را به دنبال دارد، گفت: اکنون دفاتر خدمات سلامت صرفا خدمات بازدید از اماکن بهداشت محیط و حرفه ای را بر عهده ندارند بلکه ماموریت های جدیدی همچون .

- معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت با بیان اینکه انجام امور توسط دفاتر خدمات سلامت کاهش بار دولت را به دنبال دارد، گفت: اکنون دفاتر خدمات سلامت صرفا خدمات بازدید از اماکن بهداشت محیط و حرفه ای را بر عهده ندارند بلکه ماموریت های جدیدی همچون خودپایشی و خودارزیابی موسسات درمانی را هم به زودی انجام خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید اسدی با اشاره به مصوبه منتشر شده از سوی هیات مقررات زدایی وزارت اقتصاد در خصوص دفاتر خدمات سلامت وزارت بهداشت، توضیح داد: چندی پیش جزییات فراخوان وزارت بهداشت برای تاسیس دفاتر خدمات سلامت منتشر شد که در پی آن، هیات نامبرده مصوبه ای را منتشر کرد که جای بررسی و تامل دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در جلسه ای که در این خصوص برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شده بود نماینده ای از معاونت بهداشت وزارت بهداشت دعوت نشده بود، گفت: نماینده ای از معاونت های دیگر وزارتخانه حسب سایر دستورات جلسه حضور داشتند اما نماینده ای برای دفاع از مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت های جدید در انتظار دفاتر خدمات سلامت

ماموریت های جدید در انتظار دفاتر خدمات سلامت