مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:072022-01-20اقتصادي

تسریع در رفع مشکلات ترافیکی منطقه 10


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در «پویش قرار خدمت» منطقه 10، بر اجرای هرچه سریع تر دستورات و رفع مشکلات ترافیکی مردم تاکید کرد.

- ، سیدمجتبی شفیعی با حضور در نشست بررسی وضعیت خدمات رسانی حمل و نقل عمومی به مردم، به همراه جمعی از مدیران ارشد این حوزه، آخرین وضعیت اجرای مصوبات ترافیکی، چگونگی تخصیص اعتبارات، چالش ها و راهکارهای ارتقای کیفیت و افزایش ظرفیت حمل و نقل همگانی و کاهش تصادفات درون شهری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی همچنین ضمن دریافت گزارش عملکرد معاونت حمل و نقل منطقه از فضاها و اماکن مختلف مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک، بازدید و دستوراتی را جهت اقدام عملیاتی و روان سازی جریان ترافیک به شرح زیر صادر کرد: - مقرر شد تملک املاک واقع در طرح اصلاحی خیابان امام خمینی (ره) از محل اعتبارات متمرکز حمل و نقل و ترافیک در اختیار سازمان املاک قرار گیرد.

-به منظور رفع مشکل کمبود پارکینگ، عارضه سنجی ترافیکی پارکینگ خیابان گلکار در دستور کار قرار گرفته و تا سقف 100 میلیارد تومان از محل اعتبارات کسر پارکینگ برای منطقه اقدام شود.

- در ایستگاه مترو شهید نواب صفوی، نصب آسانسور در کنار هواکش ایستگاه جنب بزرگراه نواب به سالن فروش بلیت خط 2 در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در رفع مشکلات ترافیکی منطقه 10

تسریع در رفع مشکلات ترافیکی منطقه 10