مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:072022-01-20اجتماعي

جایزه منوچهری دامغانی با رویکرد محیط زیست طراحی می شود


معاون آموزش و مشارکت های مردمی محیط زیست گفت: جایزه منوچهری دامغانی در زمینه محیط زیست و طبیعت و با محوریت استان سمنان طراحی خواهد شد.

- ، نورالله مرادی ظهر پنجشنبه در همایش نقش رسانه در حفاظت از محیط زیست و همچنین داشتن هوای پاک به میزبانی اداره کل محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه جایزه ملی منوچهری دامغانی به مرکزیت استان و معرفی افراد فعال در محیط زیست طراحی می شود، تاکید کرد: توسعه جایزه منوچهری دامغانی در گام بین المللی، دیگر هدف ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست و ترویج فرهنگ آن مهمترین اولویت این جایزه خواهد بود، افزود: شناساندن راهکارهای حفاظت از محیط زیست، گسترش سواد محیط زیستی و.

از جمله مهمترین زمینه های این جایزه محسوب می شود.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه گسترش سواد محیط زیستی با همراهی رسانه ها دارای اهمیت است، گفت: تهیه مستندهایی با محور محیط زیست یکی از اقداماتی است که می توان در این زمینه صورت داد.

مرادی با بیان اینکه یک هزار و 12 سازمان مردم نهاد محیط زیست در کشور ثبت شده است، گفت: بخش بزرگ این زیرساخت ها، بدون فعالیت هستند که استفاده از ظرفیت رسانه ها، هنرمندان، ورزشکاران، اثرگذاران و… در ایجاد پویایی بین این سازمان های مردم نهاد ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه منوچهری دامغانی با رویکرد محیط زیست طراحی می شود

جایزه منوچهری دامغانی با رویکرد محیط زیست طراحی می شود