مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:072022-01-20سياسي

بازسازی و نوسازی مدارس دغدغه مردم خارگ است


بازسازی و نوسازی مدارس دغدغه اهالی این جزیره است و خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم پروژه های عمرانی این حوزه به سرانجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موسی کمالی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش جزیره خارگ اظهار داشت: حضرت زهرا (س) جایگاه والایی در عالم هستی دارد، جایگاه بانوان بسیار بزرگ و رفیع است.

وی افزود: اگر به دنبال آن هستیم که جزیره ای پیشرفته و موفق داشته باشیم باید آموزش و پرورش موفق داشته باشیم و جزیره خارگ این قابلیت و استعداد را دارد که آموزش و پرورش به این جایگاه برساند، جایگاه این اداره در حد وزیر است، آقای رستم قاسمی نمونه بارز تحصیل کنندگان در این جزیره است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: آموزش و پرورش خارگ جایگاه قبلی خود را از دست داده و باید تلاش شود جایگاه اصلی خود را به دست آورد، آموزش و پرورش نقش محوری در جزیره ایفا می کند، به دو مقوله پرورش و تربیت باید توجه ویژه ای شود.

حجت السلام کمالی خاطر نشان کرد: بازسازی و نوسازی مدارس دغدغه ی اهالی این جزیره است، خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم پروژه های عمرانی این حوزه به سرانجام برسد.

آموزش و پرورش کلید توسعه است رییس اداره آموزش و پرورش خارگ در این جلسه اظهار داشت: آموزش و پرورش کلید توسعه است، اگر امروز در بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و نوسازی مدارس دغدغه مردم خارگ است

بازسازی و نوسازی مدارس دغدغه مردم خارگ است