مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:042022-01-20سياسي

سفارشات مصداقی در انتصاب فرمانداران نقشی ندارد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر این که در انتصاب فرمانداران به سفارشات و پیشنهادات مصداقی افراد توجهی نمی شود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دهاقان ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زهرا (س)  و روز زن اظهار داشت: امید است توفیق داشته باشیم به مردم عزیز خدمت کنیم تا خداوند از ما راضی باشد.

وی افزود: اگر مسؤولی را خواستیم از یک سمت جابه جا کنیم باید  به نحو شایسته از او تجلیل کنیم چرا که در مدت خدمتش تلاش کرده و منشا خدماتی بوده است.

جان نثاری با اشاره به انتصاب سرپرست فرمانداری دهاقان گفت:وی جوان انقلابی با پشتکار فراوان و تلاش مضاعف است و باید وی را حمایت کنیم تا بتواند بهتر در خدمت مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با  تأکید بر این که مسؤولان  باید ولایت مداری را در دستور کار قرار دهند و به آن توجه ویژه داشته باشند، تصریح کرد : ولایت مداری به سخنرانی و ادعا نیست، بلکه  خدمت صادقانه  و جهادی به مردم عزیز است.

وی با بیان این که عدالت محوری یکی از شاخصه های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است،گفت : نظام ما یک نظام الهی است و در احکام الهی نیز عدالت وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارشات مصداقی در انتصاب فرمانداران نقشی ندارد

سفارشات مصداقی در انتصاب فرمانداران نقشی ندارد