مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:042022-01-20اقتصادي

افزایش 100 درصدی قیمت گل رز در آستانه روز مادر/ هر شاخه رُز 50 هزار تومان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، گل یکی از هدایایی است که در اکثر مناسبات مورد استقبال قرار می گیرد که به مناسبت نزدیک بودن روز میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر گفت وگویی با رییس صنف گل فروشان در خصوص افزایش قیمت گل تنظیم شده در ادامه می خوانید.

  عبدالرضا حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اکنون در هفته ای قرار داریم که بار گل با عنوان روز مادر خرید و فروش می ود و از ابتدای این هفته گل قیمت رز که معمولاً بیشتر مورد استقبال است افزایش 100 درصدی داشته است.

رییس صنف گل فروشان چهارمحال و بختیاری افزود: بازار گل مخصوصاً رز به دست دلالان افتاده است و بیشتر افزایش قیمت نیز به همین علت است که اگر مردم و یا همکاران این گل را تحریم کنند و کمتر بخرند قطعاً وضعیت بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: چندی پیش پیشنهاد تحریم گل رز را به همکاران داده بودیم اما متاسفانه عمل نکردند و خودسرانه این گل وارد بازار شد و همین امر به افزایش قیمت در آستانه روز مادر دامن زد.

فروش گل رز با قیمت 50 هزار تومان در بازار حیدری اظهار داشت: گل رز ممتاز چند روز گذشته با قیمت 20 الی 25 هزار تومان با بهترین کیفیت خریداری می شد اما همان گل امروز با قیمت 40 هزار تومان خرید و با در نظر گرفتن سود 35 تا 40 درصدی باید با قیمت 56 هزار تومان قیمت گذاری شود اما از آنجایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی قیمت گل رز در آستانه روز مادر/ هر شاخه رُز 50 هزار تومان شد

افزایش 100 درصدی قیمت گل رز در آستانه روز مادر/ هر شاخه رُز 50 هزار تومان شد