مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:042022-01-20سياسي

عملیات اجرایی طرح ملی جهش مسکن در استان سمنان آغاز شد


عملیات اجرایی طرح نهضت ملی جهش مسکن در استان سمنان با کلنگ زنی پروژه 516 واحدی شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن در شاهرود آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، آیین آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی جهش مسکن در استان سمنان ظهر امروز با کلنگ زنی پروژه 516 واحدی شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن (تعاونی مسکن لشگر 58 تکاور ذوالفقار) با حضور استاندار سمنان در شاهرود برگزار شد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که امروز در استان سمنان یکی از تأکیدات آیت الله رییسی، مبنی بر ساخت مسکن برای مردم، اجرایی و محقق می شود.

وی افزود: طی فعالیت چهار ساله دولت سیزدهم بیش از 30 هزار مسکن در استان سمنان در قالب طرح جهش تولید مسکن احداث خواهد شد.

استاندار سمنان بیان کرد: سهم این استان از مسکن روستایی، یک هزار و 200 واحد است که رتبه نخست کشور را در این خصوص دارا هستیم.

هاشمی عنوان کرد: با اقدامات انجام شده در کمیته احیای واحدهای راکد استان سمنان، 27 مجموعه تولیدی و صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشت.

حجت الاسلام والمسلمین امینی، امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم با بیان اینکه ازدواج و مسکن مایه آرامش جامعه است، گفت: اگر فرهنگ ازدواج در جامعه تسهیل شود، بی شک جامعه به آرامش خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی طرح ملی جهش مسکن در استان سمنان آغاز شد

عملیات اجرایی طرح ملی جهش مسکن در استان سمنان آغاز شد