مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:042022-01-20سياسي

طرح های تفصیلی شهرهای استان یزد مطابق با نیاز مردم نیست


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: طرح های جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازهای مردمی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ابرکوه، مجتبی فرهمند ظهر امروز در جریان سفر به این شهرستان در نشست شورای مسکن ابرکوه، با اشاره به این که تخلفات ساختمانی در استان تبدیل به مشکلی ریشه دار و اساسی شده است، اظهارکرد: رفع این موضوع نیازمند نهضتی استانی دارد که همکاری همه دستگاه های اجرایی استان را می طلبد.

وی افزود: موضوع تخلفات ساخت و ساز استان یزد بارها در وزارت کشور مطرح شده و این موضوع زیبنده استان نیست چراکه اعتبار یزدی ها تحت تاثیر این موضوع در کشور قرار گرفته است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به این که در حال حاضر 75 درصد ساخت و سازهای شهرستان ابرکوه بدون پروانه است، تاکید کرد: این مهم تبعات سنگینی برای شهر و شهرستان ابرکوه خواهد داشت.

فرهمند تصریح کرد: بدون شک درآمد حاصله از کمیسیون های ماده 100 و 99 برای هیچ شهری مفید نیست و در آینده هزینه های سنگینی را به شهر تحمیل می کند.

وی خاطرنشان کرد: طرح های جامع و تفصیلی منطبق بر نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازهای مردمی منطبق نیست و بعد از ابلاغ این طرح ها تخلفات افزایش یافته است، این موارد نشان می دهد طرح های تهیه شده مطلوب و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های تفصیلی شهرهای استان یزد مطابق با نیاز مردم نیست

طرح های تفصیلی شهرهای استان یزد مطابق با نیاز مردم نیست