مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:272022-01-20اقتصادي

تولید روزانه هزار و500 تن زباله در البرز/ساماندهی تخصصی زباله ها انجام می شود


در البرز روزانه هزار و 500 تن زباله تولید می شود که در ابتدا باید در راستای کاهش این میزان از مبدا فرهنگسازی کنیم و سپس به صورت تخصصی برای ساماندهی و تفکیک وارد عمل شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه بررسی وضعیت پسماند استان که روز پنچشنبه در دفتر استاندار برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در اقدام برای ساماندهی وضعیت حلقه دره افزود: این مکان مدت ها است که مقصدی برای انباشت زباله شده ولی هیچ اقدام موثری در راستای ساماندهی آن صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: از شهرداری کرج انتظار می رود در کمترین زمان ممکن اقدامات خود را برای ساماندهی حلقه دره آغاز کند و در این رابطه هر هفته گزارش ارائه دهد.

عبداللهی گفت: از هزار و 500 تن زباله ای که وارد حلقه دره می شود 900 تن به کرج تعلق دارد از این رو باید هر چه سریع تر روند تفکیک، تجمیع، حمل، دفع و راه اندازی زباله سوز در این مکان آغاز شود.

وی افزود: آوارهای ساختمانی نیز یکی از معضلات این استان محسوب می شوند که برنامه ریزی برای بازیافت این نخاله ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: از سوی دیگر مردم باید در راستای کاهش تولید زباله و تفکیک از مبدا آموزش ببینند و مسؤولان را در این مسیر یاری کنند چراکه افزایش تولید زباله و عدم بازیافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه هزار و500 تن زباله در البرز/ساماندهی تخصصی زباله ها انجام می شود

تولید روزانه هزار و500 تن زباله در البرز/ساماندهی تخصصی زباله ها انجام می شود