مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:272022-01-20سياسي

استفاده از ظرفیت 4 هزار طلبه در سیستم آموزش و پرورش


مدیرحوزه های علمیه کشور با بیان اینکه بیش از 4 هزار خواهر و برادر از طریق آزمون به آموزش و پرورش اعزام کردیم، گفت: 270 طلبه مازندرانی وارد بدنه آموزش و پرورش شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در جلسه شورای اداری حوزه علمیه استان، اظهار کرد: امروز برای نخستین بار  حوزه از اسناد راهبردی و کلان 5 ساله و بیش از 100 طرح بزرگ تحولی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این استان مازندران غنی و عالم پرور و حوزه اش بزرگ است، گفت: مجموعه این طرح ها و برنامه های کلان استان مصداق ندارد برای شورا، مسؤولان و مدیران توضیح داده شود تا طرح ها توجیه به نقد گذاشته و مباحثه شوند.

مدیرحوزه های علمیه کشور افزود: میثاق و مدیریت استان برنامه 5 ساله است و این برنامه 400 مضمون و 500 هدف و 900 شاخص دارد و در 20 استان کشور برش خورده است و هر استانی 400 عنوان دارد و در برش سوم این طرح به مدت پنج سال در مدارس اجرا می شود.

این مسؤول به واسپاری اختیارات اشاره کرد، گفت: در مورد شهرها و استان ها عقیده ما واسپاری مسؤولیت و اختیارات است و تا جایی امکان دارد به قم وصل نباشد و قدم به قدم اسمحور شود و در آینده کمیته علمی، پایان نامه و رشته ها بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت 4 هزار طلبه در سیستم آموزش و پرورش

استفاده از ظرفیت 4 هزار طلبه در سیستم آموزش و پرورش