مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:102022-01-20اقتصادي

راه های اصلی ایلام با وجود بارش برف باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به بارش برف در برخی از نقاط استان، گفت: با تلاش راهداران تمامی راه های اصلی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

- با بیان اینکه بارش برف از بامداد امروز در برخی از شهرستان های استان شروع شده است، اظهار داشت: با توجه به بارش برف در محورهای مواصلاتی بخصوص در گردنه ها و مناطق کوهستانی استان، تردد در این مسیرها بدون زنجیر چرخ موجب ایجاد راهبندان می شود، بنابراین رانندگان برای تردد در این مسیرها حتماً خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی افزود: جاده های ایلام - ایوان و ایلام - سرابله و برخی دیگر از محورهای ارتباطی میزان بارش زیاد بوده که می طلبد رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور سد: گروه های راهداری از اوایل امروز با امکانات و تجهیزات در سطح جاده های استان مشغول برف روبی، نمک پاشی و ارائه خدمات به کاربران جاده ای و مسافران هستند.

دلخواه ادامه داد: در برخی محورها چون جاده ارتباطی ششدار لحظاتی ترافیکی ایجاد شد که با تلاش راهداران این محور بازگشایی و هم اکنون تردد به خوبی در جریان است.

وی گفت: محورهای کوهستانی چون قلاجه و تونل آزادی نیز پاکسازی مسیر انجام شده و با توجه به لغزندگی جاده تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های اصلی ایلام با وجود بارش برف باز است

راه های اصلی ایلام با وجود بارش برف باز است