مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:052022-01-20سياسي

معاینه فنی رایگان خودروهای زنان به مناسبت روز مادر+جزییات


مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از تخصیص دو خط معاینه فنی خودرو ویژه بانوان به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه (س) و به مدت یک هفته خبر داد.

- معاینه فنی رایگان خودروهای زنان به مناسبت روز مادر+جزییات مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از تخصیص دو خط معاینه فنی خودرو ویژه بانوان به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه (س) و به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت مقام زن از روز یکشنبه مورخ 3 بهمن به مدت یک هفته خط ویژه ارائه خدمات معاینه فنی به خودروهای بانوان در مراکز چمران و شقایق اختصاص خواهد یافت.

محمدرضا گویا مدیرروابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره این خبر، بیان کرد: در این ایام علاوه بر اختصاص خط ویژه به بانوان، ایستگاه از من بپرسید در سالن های معاینه فنی این دو مرکز تعبیه و بانوان می توانند در صورت نیاز جهت اطلاع از مسائل فنی خودرو از مشاوره و توضیحات کارشناسان مربوطه استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی این ستاد درباره وضعیت مراجعات در مراکز گفت: در حال حاضر روزانه در حدود 6 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند که با توجه به تعداد مراکز معاینه فنی در شهر تهران و پراکندگی آن ها و بالاخص استفاده مراجعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاینه فنی رایگان خودروهای زنان به مناسبت روز مادر+جزییات

معاینه فنی رایگان خودروهای زنان به مناسبت روز مادر+جزییات