مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:052022-01-20پزشكي

مرگ بیمار دامغانی در آسانسور کلینیک تخصصی


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مرگ بیمار حادثه دیده در آسانسور کلینیک تخصصی رضایی دامغان را تایید کرد.

- محمود یحیایی با بیان اینکه این بیمار روز گذشته در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی دامغان دچار حادثه شد اظهار کرد: این بیمار بخش دیالیز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی دامغان روز گذشته، در پی حادثه ای در آسانسور این کلینک تخصصی، مصدوم و متاسفانه علی رغم تلاش پزشکان و کادر درمان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: در پی وقوع این حادثه و با دستور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان بلافاصله تیم نظارتی این دانشگاه برای بررسی و پیگیری شرایط بیمار و ابعاد مختلف این حادثه به همراه تیم امداد هوایی دانشگاه به شهرستان دامغان اعزام شد.

یحیایی اضافه کرد: در این گروه ویژه نظارتی که معاونین درمان، توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان حضور داشتند ضمن حضور بر بالین بیمار، وضعیت او مورد تحلیل و بررسی دقیق قرار گرفت.

وی گفت : متاسفانه علی رغم تلاش فراوان دو ساعته تیم متخصص درمانی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان و انجام اقدامات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ بیمار دامغانی در آسانسور کلینیک تخصصی

مرگ بیمار دامغانی در آسانسور کلینیک تخصصی