مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:052022-01-20سياسي

برگزاری آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضاییه در کردستان لغو شد


رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان از لغو شدن برگزاری آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضاییه در استان کردستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان از لغو شدن برگزاری آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضاییه در استان کردستان خبر داد.

اکبر اسدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برگزاری آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضاییه در استان های کردستان و ایلام به دلیل شرایط خاص آب و هوایی به دستور قوه قضاییه لغو شد.

وی افزود: زمان بعدی آزمون برای این متقاضیان متعاقبا اعلام خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: پیش از این اعلام شده بود که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته آزمون مذکور بە صورت همزمان در 31 استان کشور روز جمعه برگزار می شود و امکان لغو آن امکان پذیر نیست.

وی اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با توجه به وضعیت جوی استان این آزمون در استان های کردستان و ایلام لغو اعلام شده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان، با بیان اینکه تعداد داوطلبان در سراسر کشور 24هزار نفر می باشد، گفت: تعداد داوطلبان در استان کردستان 891 نفر است که در این میان 464 نفر خانم و 427 نفر مرد هستند و مراتب برگزاری آزمون در زمان دیگری به اطلاع آنها خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضاییه در کردستان لغو شد

برگزاری آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضاییه در کردستان لغو شد