مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:002022-01-20اقتصادي

تکمیل طرح جامع فاضلاب دزفول نیازمند 2500 میلیارد تومان اعتبار است


معاون آبفای منطقه دزفول با اشاره به اجرای حدود 40 درصد از طرح جامع فاضلاب شهری دزفول گفت: تکمیل این طرح نیازمند دو هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار است.

- ، حسین سعادتی صبح امروز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل آبفای منطقه دزفول برگزار شد، اظهار کرد: فاز اول و دوم طرح جامع فاضلاب شهر دزفول طراحی شده و تنها مشکل این طرح کمبود اعتبار است.

وی با بیان اینکه حدود 40 درصد این طرح جامع اجرا شده و در مدار قرار گرفته است، افزود: تکمیل طرح جامع فاضلاب شهری دزفول نیازمند 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار است که این اعتبار یا باید از طریق اعتبارات ملی و یا از طریق ماده 56 بخش خصوصی تأمین شود که در صورت تأمین این اعتبار توسط بخش خصوصی، این طرح ظرف 5 سال تکمیل می شود.

معاون آب و فاضلاب آبفای منطقه دزفول تصریح کرد: این میزان اعتبار صرفاً برآورد زمان کنونی است و اگر اجرای 60 درصد باقیمانده این طرح به سال دیگر موکول شود با توجه به گسترش مناطق شهری و مسائل اقتصادی میزان اعتبار مورد نیاز نیز افزایش می یابد.

سعادتی اضافه کرد: با این وجود آبفا دارای اعتبارهای سالانه است و اگر اعتبار مورد نیاز این طرح از طریق منابع مذکور تأمین نشود ما با استفاده از اعتبارات سالانه همچون گذشته این طرح را جلو خواهیم برد که در این صورت تکمیل آن بسیار زمان بر خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح جامع فاضلاب دزفول نیازمند 2500 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل طرح جامع فاضلاب دزفول نیازمند 2500 میلیارد تومان اعتبار است