مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:002022-01-20اجتماعي

امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به 902 خودروی گرفتار در کولاک


معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه گفت: تاکنون به بیش از 902 خودرو و یک هزار و 600 نفر گرفتار در برف و کولاک استان امدادرسانی شده است.

- عادل شفیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص اقدامات صورت گرفته هلال احکر استان در پی بارش های اخیر، اظهار داشت: 62 تیم عملیاتی به حالت آماده باش هستند.

وی ادامه داد: از روزی که بارش در سطح استان داشتیم به بیش از 902 خودرو که به علت مسدود شدن راه ها گرفتار شده بودند، رهاسازی و امدادرسانی شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: به بیش از یک هزار و 600 نفر با توزیع بسته های غذایی امدادرسانی شده است.

وی گفت: تا بدین لحظه 13 مادر باردار که امکان انتقال آن ها با اتوبوس های اورژانس فراهم نبوده توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شده که دو مورد توسط بالگرد صورت گرفته است.

شفیعی با اشاره به توزیع بسته های غذایی به روستاهای محاصره شده در برف شهرستان پاوه توسط بالگرد، گفت: روز گذشته 600 بسته غذایی 72 ساعته به روستاهای مرزی پاوه روستاهای دزآور، هانه گرمله، کیمنه و بیدرواز به علت مسدود بودن راه زمینی از طریق بالگرد امدادرسانی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به ادامه بارش برف در سطح استان هم اکنون کار امدادرسانی به آن ها در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به 902 خودروی گرفتار در کولاک

امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به 902 خودروی گرفتار در کولاک