مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:002022-01-20سياسي

تسهیل حضور سرمایه گذاران ترک در آذربایجان


سرکنسول جدید جمهوری ترکیه در تبریز همزمان با آغاز مأموریت دیپلماتیک خود، با استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با سرکنسول جدید جمهوری ترکیه در تبریز با اشاره به اراده جدی دولت سیزدهم برای ارتقای روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با کشورهای همسایه، اظهار داشت: ترکیه همسایه مورد احترام ماست و این ارتباط دوستانه و برادرانه بویژه از تبریز روزبه روز توسعه خواهد یافت.

  عابدین خرّم افزود: امیدوارم در دوره ماموریت شما از ظرفیت خوب استان آذربایجان شرقی برای گسترش تعاملات، استفاده بهینه ای انجام گیرد.

  استاندار آذربایجان شرقی به جلسه خود با سفیر ایران در آنکارا اشاره کرد و گفت: هرگونه مانع در مسیر توسعه روابط با ترکیه از میان برداشته خواهد شد؛ البته موانع موجود بسیار کم و قابل حل هستند.

  وی از سرکنسول ترکیه در تبریز خواست تسهیل تردد اتباع ایرانی و تجار و سرمایه گذاران از مرز بازرگان را پیگیری کند.

  استاندار آذربایجان شرقی از آماده بودن زیرساخت ها در مراکز صنعتی چون شهرک سرمایه گذاری خارجی، منطقه ویژه اقتصادی سهلان، شهرک بعثت و نیز منطقه آزاد ارس برای سرمایه گذاری خبر داد و آمادگی مسئولان دولتی و بخش خصوصی آذربایجان شرقی برای تسهیل حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل حضور سرمایه گذاران ترک در آذربایجان

تسهیل حضور سرمایه گذاران ترک در آذربایجان