مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:552022-01-20سياسي

خرمشاد: بنا داریم زمینه های ارتقای مشارکت سیاسی را فراهم کنیم


بنای ما در وزارت کشور بر این است که در بحث احزاب زمینه های ارتقای مشارکت سیاسی در کشور را فراهم کنیم.

- معاون سیاسی وزیر کشور گفت: بنای ما در وزارت کشور بر این است که در بحث احزاب زمینه های ارتقای مشارکت سیاسی در کشور را فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر خرمشاد طی سخنانی در همایش خانه احزاب ایران که با موضوع منافع ملی ایران در مذاکرات وین برگزار شد، اظهار کرد: اینکه احزاب فعال در کشور به رغم زاویه دیدی که نسبت به مسائل مختلف دارند دور هم جمع شوند و زیر چتر منافع ملی و تاکید بر این منافع بحث کنند، جای امیدواری دارد.

وی افزود: بدیهی است که اختلاف نظرها میان جریان های سیاسی کشور در حوزه های مختلف از جمله مسائل مرتبط با سیاست خارجی وجود داشته باشد اما بدون شک فهم اینکه در جامعه چه می گذرد و بیان این مسائل از زبان نمایندگان احزاب و تحمل شنیدن نقطه نظرات و وارد بحث شدن و حل وفصل مسائل از برکات اینگونه جلسات است.

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: گاهی فکر می کنیم که فقط ما هستیم که دارای چند جریان سیاسی متمایز با اختلاف نظرهای مرسوم هستیم.

در حالی که در دیگر کشورها به ویژه نظام های سیاسی برآمده از انقلاب ها جریان های سیاسی متمایزی بر پایه دو واژه عدالت و آزادی شکل گرفته اند و از انقلاب فرانسه گرفته تا انقلاب روسیه شاهد شکل گیری چنین دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمشاد: بنا داریم زمینه های ارتقای مشارکت سیاسی را فراهم کنیم

خرمشاد: بنا داریم زمینه های ارتقای مشارکت سیاسی را فراهم کنیم