مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:502022-01-20بين الملل

امارات به دنبال سامانه هوایی اسراییل


روز دوشنبه انصارالله یمن در قالب عملیات نظامی موفقیت آمیز توفان یمن در عمق خاک امارات، پالایشگاه نفت منطقه المصفح و فرودگاه ابوظبی را هدفگیری کرد که به انفجار سه نفتکش منجر شد.

- روز دوشنبه انصارالله یمن در قالب عملیات نظامی موفقیت آمیز توفان یمن در عمق خاک امارات، پالایشگاه نفت منطقه المصفح و فرودگاه ابوظبی را هدفگیری کرد که به انفجار سه نفتکش منجر شد.

منابع اسراییلی اعلام کردند که امارات به دنبال توسعه زرادخانه خود با سامانه دفاعی اسراییلی پس از عملیات بزرگ توفان یمن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از منابع اسراییلی ضمن اشاره به خرید و استقرار یکی از این سامانه ها در ماه های اخیر توسط ابوظبی نوشت، زرادخانه مورد نیاز شامل سامانه های دفاعی ضد پهپاد است.

طبق نوشته این روزنامه، رییس اجرایی شرکت اسراییلی اسکای لاک که در زمینه تولید پدافند هوایی فعالیت دارد پس از عملیات بزرگ توفان یمن که ابوظبی را مورد هدف قرار داد، گفت: اکنون آنها (اماراتی ها) از ما می پرسند که چگونه می توانیم در اسرع وقت آنها را با لیست بلند بالای سامانه ها مجهز کنیم.

روز دوشنبه انصارالله یمن در قالب عملیات نظامی موفقیت آمیز توفان یمن در عمق خاک امارات، پالایشگاه نفت منطقه المصفح و فرودگاه ابوظبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات به دنبال سامانه هوایی اسراییل

امارات به دنبال سامانه هوایی اسراییل