مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:402022-01-20اجتماعي

مردم به حیات وحش گرسنه در زمان سردی هوا پناه دهند


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: ایجاد امنیت حیات وحش در زمان سردی شدید هوا و پناه بردن حیات وحش گرسنه به حاشیه روستاها و شهرها امری ضروری است.

- فریبا رضایی در اطلاعیه ای از مردم طبیعت دوست استان درخواست کرد که در این روزهای سرد و برفی به حیات وحشی که به حاشیه شهرها و روستاها روی می آورند، با رعایت اصول احتیاطی پناه داده و به محض رویت حیات وحش، مراتب را به پاسگاه های محیط بانی و ادارات حفاظت محیط زیست سطح استان اطلاع دهند.

وی با اشاره به بارش سنگین برف در برخی ارتفاعات و زیستگاه های این استان و برودت و سرمای شدید هوا و احتمال ورود حیات وحش به مناطق مسکونی گفت: سامانه سراسری 1540 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در این خصوص و تخلفات شکار و صید است.

وی با بیان اینکه حیات وحش در استان کردستان به سبب برودت هوا و بارش برف به نزدیک مناطق مسکونی و سکونتگاه ها روی می آورند، تأکید کرد: در فصول سرد سال و به ویژه این روزها در زمستان، حیات وحش برای یافتن غذای طبیعی با مشکل مواجه می شوند و بنابراین برای یافتن غذا به حاشیه سکونت گاه ها و به ویژه روستاهای واقع در مناطق تحت مدیریت و زیستگاه های آزاد نزدیک شده و به این مناطق پناه می آورند، بنابراین از مردم این مناطق درخواست می شود از هر گونه تعرض و اذیت و آزار آنها خودداری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به حیات وحش گرسنه در زمان سردی هوا پناه دهند

مردم به حیات وحش گرسنه در زمان سردی هوا پناه دهند