مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:402022-01-20اجتماعي

بارش برف شدید در اسالم - خلخال/ بازگشایی 208 راه روستایی


مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به آغاز بارش برف شدید در محور اسالم - خلخال خبر داد و خاطرنشان کرد: ارتفاع برف هم اکنون بین 10 تا 15 سانت است.

- فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، در مورد بارش های اخیر در استان گیلان و میزان برفروبی انجام گرفته در محورها و راه ها، اظهار داشت: در بازه زمانی 26 لغایت 29 دی 1130 کیلومتر از محورهای استان برفروبی شده است.

وی افزود: حجم برفروبی انجام گرفته شش میلیون و 832 هزار و 630 مترمکعب بوده که خوشبختانه اکثر محورهای استان از جمله محورهای جلگه ای و کوهستانی برفروبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بازگشایی 208 راه روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنان با انسداد 23 راه روستایی در چهار شهرستان مواجه هستیم و به دلیل وزش باد شدید و کولاک عملیات بازگشایی به کندی صورت می گیرد.

مرادی، با بیان اینکه راهداران در تلاش برای بازگشایی راه دو روستا در رودسر، 13 روستا در تالش، پنج روستا در املش و سه روستا در رودبار هستند، گفت: ارتفاع برف در برخی از مناطق کوهستانی به 180 سانت رسید.

وی از ورود موج جدید بارش برف و باران به گیلان از صبح امروز خبر داد و با اشاره به آغاز بارش برف شدید در محور اسالم - خلخال خبر داد و خاطرنشان کرد: ارتفاع برف هم اکنون بین 10 تا 15 سانت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف شدید در اسالم - خلخال/ بازگشایی 208 راه روستایی

بارش برف شدید در اسالم - خلخال/ بازگشایی 208 راه روستایی