مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:422022-01-20بين الملل

سفر وزیر امور خارجه قزاقستان به بروکسل و دیدار با مقامات ارشد اتحادیه اروپا


وزیر امور خارجه قزاقستان در چارچوب یک سفر کاری به بلژیک با مقامات عالی رتبه این کشور و اتحادیه اروپا دیدار و آخرین وضعیت این کشور را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مختار تلئوبردی ، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قزاقستان در چارچوب سفر کاری خود به بلژیک با معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه، مشاور ارشد رییس شورای اروپا در امور سیاست خارجی، نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور حقوق بشر، دبیر کل سرویس اقدامات خارجی اروپا، نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور آسیای مرکزی و همچنین رییس هیات مدیره شرکت خدمات مالی کی بی سی بانک این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار مقامات قزاقستان و اتحادیه اروپا هدف خود را برای توسعه روابط چند جانبه و متقابلا سودمند در تمامی زمینه های همکاری دوجانبه تایید کردند.

طرفین عنوان کردند: توافقنامه به امضا رسیده در مارس 2020 در مورد گسترش مشارکت و همکاری بین قزاقستان و اتحادیه اروپا مرحله کیفی جدیدی را در روابط نورسلطان و بروکسل ایجاد کرده است.

تشدید همکاری قزاقستان و اتحادیه اروپا، وضعیت فعلی در قزاقستان با در نظر گرفتن آخرین رویدادهای در این کشور و همچنین بررسی اقدامات در زمینه اجرای نتایج اولین سفر رسمی رییس جمهور قزاقستان به بروکسل در تاریخ 25-26 نوامبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر امور خارجه قزاقستان به بروکسل و دیدار با مقامات ارشد اتحادیه اروپا

سفر وزیر امور خارجه قزاقستان به بروکسل و دیدار با مقامات ارشد اتحادیه اروپا